WEBINAR ONLINE GRATUIT PENTRU PROPRIETARII DE MAGAZINE ONLINE

„De ce aș cumpăra
de la tine?”

Putem lăsa un pic orgoliu deoparte și să recunoaștem că MULȚI proprietari de magazine online nu știu să răspundă rapid și convingător la această întrebare?

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Cosmin Costea ajută de peste 15 ani afacerile eCommerce să devină profitabile și scalabile.

15+ ani de experiență în cele mai competitive industrii eCommerce

Multe din problemele cu care se confruntau companiile cu care am lucrat plecau de la lipsa unei „propuneri de valoare” clare și puternice.

Ce este propunerea de valoare? Fix răspunsul la întrebarea…
„De ce aș cumpăra de la tine?”

Și pentru că este o problemă atât de mare, dar atât de ignorată, îți voi arăta cum să-ți găsești propunerea de valoare.

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Câteva din aparițiile media

Soluția nu este să angajezi o nouă agenție, căci probabil ai încercat deja asta.

Nici să schimbi platforma pe care lucrezi, nici în vreun soft minune sau să plătești un copywriter sau un manager de marketing foarte scump.

Soluția este mult mai simplă!

Primul lucru de care ai nevoie este să clarifici pentru toată lumea, începând de la tine și de la echipa ta, ce faceți voi mai bine ca alții sau diferit.

Apoi îți va fi ușor să comunici acest lucru întregii lumi.
❌ Dacă NU AI o propunere de valoare clară și puternică, niciun tip de marketing nu funcționează.
✅ Dacă ai o propunere de valoare clară și puternică, aproape orice tip de marketing funcționează.

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Acest webinar este pentru tine dacă:

Este pentru tine dacă:

Acest webinar NU este pentru tine dacă:

NU este pentru tine dacă:

Înscrie-te la acest WEBINAR GRATUIT și îți voi arăta cum să transmiți clar și cu impact de ce clienții tăi fac cea mai bună alegere cumpărând de la tine.

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Despre Cosmin Costea

Cosmin ajută antreprenorii să-și lanseze și să-și crească afacerea de eCommerce.

În ultimii 15  ani a colaborat cu firme precum: METRO, Heineken, Synevo, Carrefour, Farmacia Dona, Ikea, Bebe Tei, Lensa etc.

În 2004 a lansat primul magazin online fără să știe cât de importantă este o strategie și care sunt pașii pentru un business eCommerce de succes.

După ce s-a fript cu soluții magice, și-a dat seama că e singurul responsabil să facă afacerea să meargă și că nu mai merge să testeze tot ce găsește pe internet .

Așa a ajuns să creeze o strategie de eCommerce în 7 pași pe care a numit-o Metoda eComMasters. 

De 15 ani implementează Metoda eComMasters în programe online, consultanță personalizată și în colaborări cu business-uri de toate mărimile pe care le ajută să devină profitabile și scalabile.

Participă live la webinar și descoperă

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Ești pregătit să transmiți clar și cu impact de ce clienții tăi fac cea mai bună alegere cumpărând de la tine?

Miercuri, 8 februarie – 19:00

Copyright 2022 eComMasters