Accesul pe site-ul eComMasters.ro (denumit în continuare site-ul) în vederea efectuării unei comenzi sau în vederea înscrierii la evenimente este permis oricărei persoane fizice sau juridice (denumită în continuare Client), care respectă prezenții Termeni și condiții.
În vederea finalizării cu succes a procedurii de cumpărare sau de înscriere la evenimente, Clientul își asumă obligația de a furniza informațiile care îi sunt solicitate și de a completa toate câmpurile în mod adecvat, complet, corect și real, așa cum acestea apar specificate în cuprinsul documentului de identitate.
Site-ul poate fi utilizat de către clienți doar pentru vizionare, comandă, plată, înscriere la evenimente și pentru recomandarea produselor sau serviciile noastre. Site-ul nostru nu poate fi utilizat pentru a se face vreo plată ilegală, frauduloasă, pentru a se posta sau transmite vreun material cu conținut defăimător, amenințător, obscen, indecent, instigator și altele asemenea. Ne rezervăm dreptul de a nu permite postarea și/sau de a șterge imediat și fără vreo notificare prealabilă orice comentariu de pe site care conține un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să ne aducă un prejudiciu de imagine și/sau să ne creeze o stare de disconfort, nouă sau clienților și vizitatorilor.
CONFIRMAREA COMENZII
În cel mai scurt timp, veți primi un email de confirmare a comenzii, care atestă dacă produsul este în stoc și care este durata estimată până la livrarea acestuia la adresa pe care ați comunicat-o.
În cazul în care produsul comandat nu se găsește în stoc, veți fi informat despre acest lucru.
PLATA SI FACTURARE
Prețurile afișate pe site, la fiecare produs în parte, includ TVA, conform legislației în vigoare.
Plata se poate face prin oricare dintre următoarele modalități:
- online, cu cardul, prin sistemul: Stripe
Urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.
Nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.
Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele livrate. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza Vânzătorului toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi comunicată Clientului în format electronic după efectuarea plății produselor/serviciilor comandate.
DREPTUL DE RETRAGERE
Clientul beneficiază de un drept de retragere din contract, de 30 de zile calendaristice calculat de la data primirii produsului la adresa de livrare menționată de către Client.
În cazul produselor multiple livrate separat și în cazul produselor compuse din mai multe piese, termenul se calculează de la data primirii ultimului produs/ultimei piese.
În cazul livrării periodice de produse, pe o durată de timp determinată, termenul de retragere din contract curge de la data primirii primului produs.
În cazul în care doriți să returnați un produs comandat de pe site, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la adresa office@costeaconsulting.com sau telefonic la nr. +40785391143. Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.
În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere, email.
Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați termenul de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicată cu ocazia plasării comenzii.
Prezentul capitol se completează cu capitolul precedent legat de Garanții, astfel încât nu aveți obligația de a restitui produsul/produsele comandate, cu singura condiție de a vă încadra în termenul de 30 de zile de la primirea comenzii.
RECLAMAȚII
Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată, aspecte legate de înscrierea la evenimente și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la nr. de telefon +40785391143 fie prin email la adresa Contact@eComMasters.ro
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 48 ore, raportate la o zi lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin aceste acțiuni.
Date firma
- eComMasters Consulting SRL
- CUI: 45342453
- Reg. com.: J40/21708/2021
- Adresa: Bd-ul 1 Mai, Nr. 32, Ap.1, Bucuresti, Sector 6