Despre strategia omnichannel in industria
de sport cu Dragana Krstic,
General Manager Under Armour
eCommerce pe CONCRET
Vorbim astazi cu Dragana Krstic, General Manager Under Armour, care ne impartaseste din experienta ei de multi ani in industria sportiva. Abordam subiecte precum strategia omnichannel si cum influenteaza aceasta brandul afacerii, ce inseamna un retalier multi brand versus un retailer unibrand, cum sa calculezi pretul pentru un brand premium, dar si despre tehnici concrete de vanzare in eCommerce, in special in industria de retail.
Dragana Krstic: LinkedIn | Website
Ce vei invata din acest podcast
- Diferente dintre multi-brand si mono-brand
- Tehnici pentru a compensa lipsa contactului cu produsul
- Importanta educatiei formale in business
- Criterii de alegere a platformei eCommerce
- Cum arata consumatorul roman
- Logistica in eCommerce
Vrei să participi intr-un episod din podcastul eCommerce pe CONCRET?
Daca crezi ca ai ceva de spus despre eCommerce si iti doresti să fii invitat/a intr-un podcast de top care ajunge la persoanele interesate de afaceri online, atunci esti in locul potrivit.
Daca consideri ca te incadrezi intr-una din cele 2 categorii de invitati mentionate mai sus, te rog sa-mi scrii un mail pe adresa Cosmin[at]eComMasters.ro