La eComMasters iti oferim solutii concrete care te ajuta sa construiesti, sa optimizezi si sa scalezi o afacere eCommerce profitabila

Mai functioneaza afacerea ta daca brusc nu mai poti vinde fizic produse clientilor?

Anul 2020 ne-a oferit un raspuns, pe care nu ni-l doream, la aceasta intrebare.  

Unele ateliere cu produse artizanale s-au inchis unul dupa altul, alte magazine fizice cu produse au ajuns goale. Multi antreprenori au deschis un sediu pentru care platesc o chirie mare insa nimeni nu se opreste pe strada sa vada produsele din vitrina.

Poate aglomeratia din magazinul tau era mereu o bucurie, dar acum ti-e interzis sa mai primesti multi oameni. Clientii se feresc acum de aglomeratie, furnizorii intarzie livrarile, partenerii cu care lucrezi isi inchid afacerea, iar de la o luna la alta incasarile scad. 

Ca antreprenor, anul 2020 te-a pus in fata celei mai mari incercari. Dar pentru ca orice incercare este o oportunitate de crestere, daca stii sa iei deciziile corecte, aceasta situatie poate fi primul pas spre succes. 

Cosmin Costea 27

Canalele clasice si magazinele fizice nu mai vand pentru ca majoritatea clientilor au invatat sa cumpere produse online.

Dar pentru proprietarii de afaceri, lucrurile nu sunt atat de simple. Nu poti renunta pur si simplu la magazinul tau, iar extinderea afacerii tale in mediul online presupune o investitie si cu fiecare investitie vine si un risc.

Cum te asiguri ca migrarea afacerii tale in online va fi un succes?

Folosesti un model de business testat si performant, dedicat afacerilor eCommerce.

Cosmin Costea 26

La eComMasters, am aplicat acest model de zeci de ori, inclusiv pentru unele dintre cele mai mari branduri din tara

Cosmin Costea, fondatorul eComMasters a lansat primul lui magazin online in anul 2004. De atunci, a continuat sa se specializeze in domeniul eCommerce si a aplicat cele mai noi si performante strategii pentru zeci de business-uri.

Experienta de peste 15 ani in eCommerce si cunostintele acumulate le pune in valoare prin sedinte de consultanta  personalizata si prin cursuri online de Business eCommerce. Printre brandurile cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara: Metro, Heineken, Carrefour, Altex, Synevo, Macromex, Mango.

Strategia implementata prin consultanta personalizata si lucru indeaproape cu antreprenori de business-uri uriase, dar si mijlocii sau mici este testata si imbunatatita constant, pentru a tine pasul cu piata. Este strategia de care ai nevoie si tu ca antreprenor daca vrei ca afacerea ta online sa vanda din prima.

Este strategia de care ai nevoie si tu ca antreprenor daca vrei ca afacerea ta online sa vanda din prima.

Antreprenorii au nevoie de strategii sigure.

mm4ogpjg

Motivul pentru care strategia “Cei 7 Piloni ai afacerii eCommerce” functioneaza este ca acopera toti pasii importanti pe care ii ai de parcurs ca sa iti construiesti corect afacerea.

Aceasta este strategia pe care o aplicam prin consultanta impreuna cu companiile partenere si pe care Cosmin o preda in Cursul “eComScaleup”.