Pe masura ce lumea se schimba si evolueaza ne ajutam clientii sa tina pasul si apoi sa conduca domeniul in care activeaza, prin eCommerce

Ce spun antreprenorii care au lucrat cu mine
Cursul lui Cosmin este foarte cuprinzator si foarte bine organizat. Ai posibilitatea sa afli chestiuni concrete de eCommerce din diverse perspective si poti intreba fara probleme tot ce te preocupa. Sunt de parere ca orice proprietar de business online are nevoie de informatiile oferite de Cosmin, pentru a-si dezvolta afacerea intr-un mod organizat si corect.

Cand m-am inscris la acest curs eram fara experienta, dornica sa deschid un magazin online avand deja primii pasi facuti in aceasta directie. Cursul acesta de eCommerce te introduce in tot ce inseamna business online. A fost pentru mine o reamintire a unor notiuni invatate deja in facultate dar si o actualizare a termenilor moderni care pe vremea mea nu se invatau. A fost interesant schimbul de experienta cu ceilalti colegi cursanti. As recomanda acest curs oricarei persoane care se afla intr-o situatie asemanatoare cu a mea.

Cursul vine de la un super profesionist, e foarte bine structurat, predat cu mult suflet si daruire si cu dorinta de a impartasi cunostinte. Consider ca acest curs este esential pentru cine doreste sa inceapa un business online. Ceea ce mi-a placut la acest curs este in primul rand informatia, e plin de informatie atat de bine structurata, complexa si completa. Practic iti lumineaza cumva calea, sa stii ce ai de facut, pentru a sti ce sa ceri, daca delegi pe cineva sau daca externalizezi servicii. Eu in principiu si pentru asta am luat cursul.

Am incercat sa citesc o carte despre eCommerce si mi-am prins urechile in ce grafice erau acolo si cata matematica. Eu nu voi intelege singura si am nevoie de ajutor. M-am lamurit in linii mari, aveam de ales sa merg pe 2 cai: una eCommerce sau - growthhacking. Trebuie sa merg pe una din cele 2 variante mai departe.

Cautam acea formula magica de a gasi solutia optima pentru ce avem noi nevoie. Cursul a fost de folos, este destul de greu sa particip o zi intreaga la un curs avand in vedere ca am si treaba, cred ca asa este pentru toti. Am incercat sa fiu cat mai atent, mi-as fi dorit sa stiu cat mai multe lucruri practice. Doresc sa sugerez celorlalti colegi ca ceea ce fac, sa faca cu maxima seriozitate, si sa nu se gandeasca la castiguri pe termen scurt.

Am invatat foarte multe astazi, eu cred ca voi incepe sa-mi fac un plan in prima faza inainte de lansarea oficiala a shop-ului respectand pasii pe care i-am invatat aici. Voi relua punct cu punct fiecare idee pentru a o pune in practica. Voi incepe cu pregatirea si pe urma continui cu restul pasilor. Imi place ca am aplicat ideile pe care le-am discutat pe business-urile colegilor si am aflat multe informatii valoroase din fiecare domeniu, in rest mi s-a parut ca ai atins toate subiectele, foarte cuprinzator.

Putine sunt cursurile profesionale pe care un specialist/manager cu peste 15 ani experienta sa le faca in Romania si sa plece imbunatatit. Cursurile echipei Costea Consulting sunt o placere- atat profesionala, cat si sociala. Informații valoroase, informatii ancorate in realitatea businessului, dar si in realitatea dinamicii pietei, iar structura informatiei e fix pe sufletul meu. Il apreciez foarte mult pe Cosmin Costea si felicit echipa pentru produsele de calitate. Recomand cu cea mai mare convingere.

Aparitii media si speaker conferinte:

















O parte din subiectele despre care am povestit in aparitii:
- PRO TV | S-a schimbat legea garantiilor la gadget-uri si softuri din comert. Noi obligatii pentru producători.
- OBSERVATOR | Reguli noi pentru magazinele care vând electronice smart. Ce se schimbă la garanția oferită produselor
- ZF | Cosmin Costea, eCommerce manager Metro: “În mediul online, companiile pot avea o gamă mult mai variată de produse”
- ZF LIVE | Despre cei 4 pasi: digitizare, digitalizare, transformare digitala si digital distruption.
- Business Days | Transformarea Digitală nu este necesară
- Wall-Street | Managerul online Metro: Prezenta pe doua canale de vanzare a dus la o crestere de 25% a valorii comenzilor
- Revista PIATA | „Retailerii nu au buget de R&D, nu sunt dispuşi să experimenteze. Amazon testează şi selectează.”